Kysymykset
K:
| Olen polttanut vuodessa noin 2 kuubalaista sikaria. En ole kokenut paljoa haittavaikutuksia, lievää päänsärkyä vähän polton jälkeen, mutta koen...
- Tampereenpoika
|